woensdag 7 mei 2014

to color or not to color:)


lang over nagedacht.... ga ik het doen.., of ga ik het niet doen.,., jaaaa... . ik denk dat ik het toch ga doen....
al bijkomende van een knieoperatie.. ook dat nog? ja ook dat nog... tussen de toestanden van de verhuisdrama's door scheurde ik ook nog eens mijn meniscus... ahja... je kan eens wat oplopen...
ik loop(toen nog wel ja hahaha) eigenlijk al een tijdje met een idee rond..maar door allerlei drukte en een verhuizing en andere dingen kwam het er gewoon niet van.. maar nu gooi ik het toch maar eens in de groep.. om te kijken of ik dit kan realiseren:)
als ik mijn oor te luister leg en om me heen kijk.... . zijn workshops qua kleuren met Copics/Flex/Promarkers vaak overal in het land.. maar niet in het Oosten des lands.... althans heel weinig... en als ik zeg dat ik met Flexmarkers kleur... dan hoor ik ook nog wel eens... ohhhh.. die heb ik ook liggen... maar kan er nix mee.... ze liggen hier in de kast... zonde toch?!! want je kan er echt zo leuke resultaten mee bereiken, als je weet hoe ze te gebruiken! als je maar even weet hoe ze te gebruiken en aanschaf op de juiste manier!
Nu woon ik dus sinds januari in Deventer.... en loop ik al een tijdje met het idee rond om zelf die workshops thuis hier te organiseren voor dames die misschien toch wat beter willen leren kleuren.
ik heb een paar jaar geleden mijn certificaat gehaald in het kleuren met Flexmarkers en heb in 2012 in de stand bij Nicole Verkooijen demo's gegeven bij Letraset.
ik heb dus een goede leermeester gehad:) dankzij Nicole ben ik ook nog steeds enthousiast en kleur ik graag met de markers!
mijn vraag: is er animo voor om misschien de kleine kneepjes te leren... dieptes leren kleuren.. schaduwen etc?... en misschien wel een dag van maken om met dat ingekleurde afdrukje een kaartje in elkaar te zetten zodat je met een kant en klaar projectje de deur uitgaat?

ik woon in een flat met lift., dus ook voor de wat minder valide dames is dit wat makkelijker te doen ik zie bv dat er soms bij hobbywinkels leuke workshops gegeven worden,maar dan vaak wel op de bovenverdieping...dat gaat dan voor deze dames vaak niet lukken.
maar ik kan me voorstellen dat je als "knutselmuts"door dit soort dingen dan beperkt bent.
en ik ben net zoals veel dames, ook door ziek worden of anderzijds met deze hobby begonnen.
even voor de duidelijkheid:
dit is voor ALLE dames en dus niet alleen voor deze groep! maar ik geef een voorbeeld:)
ook ga IK NIETS PROMOTEN OF VERKOPEN. ook geen hobbyzaken aanprijzen of wat dan ook. dus je krijgt ook geen dure verkoopdemonstraties van schapewollen vachtjes hihi:)
gewoon goed leren omgaan met je aangeschafte spullen, of misschien overweeg je aan te schaffen, dan mag je dat ook bij mij uitproberen.
wil je meer info? mail me dan op:
annabelsdesigns@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. I love these pinks and the I (heart) You project is my favorite! Cupid Tilda is so cute sitting on top of that. ;D

    Thanks for visiting my blog and for your lovely comment. :) I would be happy to participate in the FB discussion if you'd to send me a link. I'm an advocate for coloring (or not coloring) faces on faceless stamps, as you can see. They're the same techniques used for coloring pleats on clothing and hair strands in the hair. Anyway, good luck with your discussions and feel free to visit again. :D

    http://forgottenscraps.blogspot.com/search/label/Magnolia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dear Barbara.. just about now I read your lovely comment... been a couple of years off... thanks for your compliments... .Im over to facebook.. but cardmaking is at the moment on hold... no inspiration.... I dont know anymore what it was all about... so I m sorry... if I cant give you a link... Im at facebook under Ann van Essen:)

      Verwijderen