woensdag 24 april 2013

tea for two:)

eens wat anders dan een kaartje:)

ik heb vorig jaar een Silhouette gekregen van mijn Lief tijdens onze vakantie in de USA....
voor een paar weken geleden heb ik daar de Designer Edition bij gekregen....
nu kan ik dus ook andere bestanden snijden.. waaronder dit onwijs snoezige theepotje van SVGcuts:)


t is ff een werkje.... en dit is het eerste onderdeel van de complete set die ik nog ga maken:


dit is het voorbeeld:



dit is mijn uitwerking er van:)




5 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er geweldig uit
    Lieve groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, die is gaaf, prachtig, mooi papier, zeg.
    liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ann, Wat is dat theepotje geweldig mooi joh.
    Groetjes Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ann, misschien krijg je dit berichtje 2x omdat ik niet kon zien of mijn google account werkt.

    Maar beter 2x een reactie als geen toch.

    Maar wat is het theepotje geweldig joh!!

    groetjes Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annabel, nou dat zeker effe een klusje om die theepot te maken, maar het resultaat mag er zijn hoor. Succes bij het maken van alle andere toebehoren. Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen