donderdag 7 maart 2013

tijd gaat te hard!

de laatste paar weken is het een beetje een rollercoaster hier.... er gebeurt van alles, vlieg ik van de ene kant van het land naar de andere.... tijd vliegt voor bij... en ik kom niet toe aan dingen die ik zo graag wil doen.... zucht....

dus van knutselen en freubelen komt op dit moment niet zo veel.... maar des te meer geniet ik dan maar ff van het grootste geschenk dat ik 8 maanden geleden kreeg..
mijn kleinzoon Djayvano....  gistermiddag toen het zo lekker was, even met mijn dochter en die kleine van t zonnetje genieten op balkon... ik had mn fotocamera in de aanslag.... en daar kwam deze foto uit...

acht maanden alweer... wat gaat de tijd toch hard he! maar wat ben ik verliefd op dit kleine kereltje.... oma's binkie zoals ik m altijd noem:)



3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Ann nou daar moet je ook lekker van genieten.
    Een hele fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ann wat is dat een lekker ding
    kan me voorstellen dat je een trotse oma bent
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een geweldig mannetje, mooie ogen, en geniet er van,
    liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen