maandag 24 december 2012

kerstkaart

ik moest mijn gedachten een beetje  verzetten in de dagen dat Diesel weg was, en ik me enorm zorgen maakte... dus ik dacht... ik ga wat kleuren om even op andere gedachten te komen... ik vind de Nativity serie van Magnolia weer helemaal geweldig, heb ze gedigitaliseerd, zodat ik ze kon verkleinen zodat ze een beetje voor de stal pasten....

eigenlijk werd t toch wel leuk... dus moest ik er maar wat mee gaan doen vond ik:)



ik heb er deze kerstkaart van gemaakt, heb alle magnolia's uiteraard ingekleurd met de Flexmarkers die verkrijgbaar zijn bij CreaMiep! 
ook de Stickles die ik altijd veelvuldig gebruik, zijn daar verkrijgbaar!

de rest komt uit eigen voorraad, de vleugeltjes zijn eigenlijk een kerstboomversiering en heb ik in 2en geknipt,
zo op de valreep toch nog een beetje creativiteit, zeker toen mijn poezebeest terug was, kon ik weer een beetje tot mezelf komen....
ik wens iedereen een hele fijne kerst en een onwijs gezond 2013!


5 opmerkingen:

  1. WHAW!!! PRACHTIG!!!
    Hier kan ik naar blijven kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig. Er is zoveel te zien.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal GEWELDIG,MOOOOOOIIIIIII, leuk het safereeltje, wat een werk en er is een hoop te zien :))
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt.en voor jou ook hele fijne feestdagen en een goed 2013. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ann

    Wat een SCHITTERENDE kaart, echt supermooi.
    Wat een verhaal zeg van Diesel, gelukkig is poezebeestje weer terug.
    Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig creatief 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen