woensdag 30 maart 2011

eindelijk weer wat inspiratie...

inzending voor de Digiwedstrijd  van maart bij de Club"kaarten maken met Tiets"
de digi is van Elizabeth Dulemba en met goedkeuring gebruikt. haar site: http://www.dulemba.com/
tevens gaat de kaart naar een dame die op mijn advertentie reageerde, voor knoopjes. ik kreeg van haar een zending en ze wilde er niets voor hebben... ze waren van haar overleden oma, en ze was blij dat ze een plekje hadden gekregen... en toch gebruikt... als dank heb ik een kaartje gemaakt en daarin een paar knoopjes verwerkt....

dochter van mijn Lief is geslaagd voor een interne opleiding  bij Defensie alwaar zij beroepsmilitair is,
ze mag straks met een tank gewonden uit het slagveld halen...
de digi heb ik van Tjitske gekregen... vond t echt heel lief!
mijn dochter heeft eindelijk een huis! en natuurlijk hoort daar ook een kaartje bij!

1 opmerking: