dinsdag 6 juli 2010

wedstrijdsketch

ww... nu een paar maandjes lid van een miepenforum... al allerlei kreten naar mn hoofd gehad... swap... sol... noem t maar...  nu weer een wedstrijd sketch.... ik heb besloten om mij niet te laten kennen, en dus een kaartje gemaakt:)
dit is de prijs die je kan winnen, en het voorbeeld de "sketch"dus staat er onder... mijn resultaat daar weer onder:)



dit is het kaartje dat ik heb ingezonden voor de wedstrijd,
en nu maar duimen, want zon pakketje winnen is erruggg leuk voor een beginster:D

ik kreeg toch leuke reacties op mn kaartje op het forum... dus toch maar gelinkt en geplaatst...
nou duimen draaien, zon pakketje winnen is erg leuk voor een beginster hihi:)

4 opmerkingen:

  1. Die inspiratie is hier ook ver te zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is misschien warm, maar je kunt het best!

    Groeten, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt Ann.
    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen